Veloclub Carlet

El Veloclub Carlet som un club amb més de 25 anys d’experiència al món del ciclisme. En l’actualitat ja som un grup molt nombrós amb més de cent socis, de la qual cosa ens sentim molt contents.

Practiquem les tres modalitats de ciclisme més conegudes: carretera, bicicleta de muntanya (BTT) i ciclocròs (CX).

Cada dissabte i diumenge pots gaudir amb la resta de membres del club de les eixides que prèviament s’anuncien en aquesta pàgina web. Com sabeu, cada any celebrem la ja popular carrera de festes i la prova de ciclocròs corresponent a la Challenge de la Comunitat Valenciana, així com la també famosa marxa de BTT Ciutat de Carlet.

Com fer-te soci?

Per a fer-te soci has d’omplir correctament el formulari d’inscripció.

La inscripció al club és anual i comença al mes de gener. Ser soci del Veloclub Carlet et dóna dret a participar en totes les activitats que s’organitzen com ara excursions, viatges, dinars, etc., i poder accedir als equipaments del club.

La quota anual és de 20 €.

En cas de voler donar-se de baixa, cal comunicar-ho al club per correu electrònic a l’adreça: inscripcions@veloclubcarlet.es. Cal tindre en compte que s’ha de comunicar la baixa abans del mes de desembre de l’any en curs, perquè no et passem el càrrec de la quota anual. Si no és així, entenem que es vol continuar sent soci durant un any més.

Els Nostres colors

Veloclub Carlet